HIMPUNAN HUJAU MENUJU PUTRA PERINGKAT NEGERI MELAKA

MUTIARA KATA

KEMULIAAN SEORANG MUKMIN IALAH APABILA DIA TIDAK BERGANTUNG KEPADA MANUSIA.

KEMENANGAN KEADILAN KEATAS KEZALIMAN LEBIH BESAR MAKNANYA DARIPADA KEMENANGAN KEJAHATAN KE ATAS ORANG YANG ZALIM


HIMPNAN HIJAU

HIMPNAN HIJAU
HIMPUNAN HIJAU MENUJU PUTRAJAYA PERINGKAT NEGERI MELAKA 24 JUN 2012

BOYCOTT ISRAEL!!! 5S....SEX,SONG,SCREEN,SMOKES ,SPORT....KLIK DI GAMBAR UNTUK 'PALESTIN KINI'

BOYCOTT ISRAEL!!! 5S....SEX,SONG,SCREEN,SMOKES ,SPORT....KLIK DI GAMBAR UNTUK 'PALESTIN KINI'
AKU BERTEKAD UNTUK MAJU KE HADAPAN WALAU MAUT MENGHALANG DI JALANAN .MATI BUKANLAH NODA YANG MENCERNAKAN BAGI SEORANG BERDARAH PAHLAWAN . BILA DI SERTAI NIAT IKHAS BERKORBAN.UNTUK BERJUANG MEMBELA KEBENARAN. KU SERAHKAN SEGENAP JIWA DAN RAGA. DALAM PERANG SUCI MEMBELA AGAMA. LEBIH BAIK MATI DARIPADA HIDUP HINA. JIKA MASIH HIDUP AKU TIDAK KECEWA. DAN JIKA MATI AKAU TIDAK AKAN TERCELA. ALANGKAH HINANYA HIDUP DI BAWAH iKAKI DERHAKA. ( Saidna Husain)

Thursday, July 19, 2007

Malaysia Negara Islam Hadhari


Dalam kesibukan Najib Razak mendakwa Malaysia adalah Negara Islam, di Kuala Lumpur beberapa remaja berumur bawah 15 tahun sanggup ‘mengikat perut’ dengan berjimat duit belanja sekolah, semata-mata untuk berkongsi wang bersama rakan bagi melanggan pelacur.Difahamkan remaja terbabit sanggup ke rumah pelacuran untuk mendapat ‘belaian’ daripada wanita tidak bermoral dengan bayaran murah kerana beroperasi pada waktu siang.
Kegiatan itu dibongkar seorang pelajar tingkatan tiga dikenali sebagai Ahmad Firdaus, 15, yang mengaku mula terjebak dengan kegiatan itu ketika berumur 14 tahun selepas terpengaruh dengan pujukan rakan yang lebih tua.Dia berkata, pada mulanya dia mengikuti rakan yang dipanggil ‘abang’ berumur 20-an mengunjungi kawasan pelacuran sekadar mahu ‘mencuci mata’.“Tujuan kami hanya untuk melihat gadis dipercayai pelacur yang mencari pelanggan di tepi Lorong Haji Taib selepas waktu sekolah kerana ingin melihat gelagat mereka sebelum seorang lelaki menawarkan perkhidmatan itu.“Lelaki yang didakwa sebagai bapa ayam itu menawarkan khidmat seks dengan bayaran kira-kira RM50 sebelum seorang daripada kami menerima tawarannya,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.Menurutnya, kejadian pada hari itu menjadikannya sebagai pengalaman bagi seorang remaja yang ingin mencuba benda baru serta mencabar.Ahmad Firdaus berkata, duit saku yang diberi ibu bapanya sebanyak RM4 sehari untuk ke sekolah adalah sumber pendapatan utama untuk memenuhi ‘hasratnya’.“Hampir tiga minggu, saya mengumpul wang saku dengan berjimat sehingga sanggup mengikat perut tidak makan tengah hari di sekolah bagi mengumpul wang untuk melanggan pelacur.“Apabila duit simpanan mencukupi kira-kira RM80, saya dan beberapa rakan mengunjungi tempat berkenaan, namun kami tidak dilayan kerana umur terlalu muda.“Kami tetap mencuba meronda kawasan itu beberapa kali dengan harapan mereka (bapa ayam) akan menawarkan perkhidmatan itu,” katanya.Menurutnya, hampir sejam meronda di kawasan itu, seorang wanita berusia dalam lingkungan 30 tahun menawarkan perkhidmatan itu kepada mereka dengan bayaran RM100.Katanya, dia dan rakannya terpaksa berkongsi wang kerana ingin mencuba sebelum masuk ke bilik yang disediakan.“Selepas kejadian itu, wanita terbabit turut memberi nombor telefon bimbitnya bagi memudahkan kami menghubunginya.“Sekiranya memerlukan perkhidmatan itu, saya dan rakan hanya perlu menghubunginya dan mengunjungi biliknya selain diberi diskaun kerana berurusan pada waktu siang,” katanya. Ahmad Firdaus berkata, dia dan beberapa rakannya mula ketagih dengan kegiatan itu dan hampir setiap bulan mereka terpaksa mengikat perut dengan berjimat wang persekolahan.Sementara itu, rakannya yang hanya mahu dikenali sebagai Mohd Rosli, 15, berkata hampir setengah tahun dia terbabit dengan kegiatan itu sebelum satu kejadian yang menyebabkan dia ‘bertaubat’ dan berhenti melanggan pelacur apabila lelaki berbadan besar yang didakwa sebagai teman lelaki wanita itu memukulnya.Menurutnya, selepas kejadian itu, dia dimarahi ibu bapanya dan mengugut untuk menghantarnya ke balai polis kerana terbabit dengan kegiatan haram serta menyalahi undang-undang.

1 comment:

jasindaily online said...

askum...tolong linkkan blog kami didalam blog sahabat...www.jasindaily.blogspot.com