HIMPUNAN HUJAU MENUJU PUTRA PERINGKAT NEGERI MELAKA

MUTIARA KATA

KEMULIAAN SEORANG MUKMIN IALAH APABILA DIA TIDAK BERGANTUNG KEPADA MANUSIA.

KEMENANGAN KEADILAN KEATAS KEZALIMAN LEBIH BESAR MAKNANYA DARIPADA KEMENANGAN KEJAHATAN KE ATAS ORANG YANG ZALIM


HIMPNAN HIJAU

HIMPNAN HIJAU
HIMPUNAN HIJAU MENUJU PUTRAJAYA PERINGKAT NEGERI MELAKA 24 JUN 2012

BOYCOTT ISRAEL!!! 5S....SEX,SONG,SCREEN,SMOKES ,SPORT....KLIK DI GAMBAR UNTUK 'PALESTIN KINI'

BOYCOTT ISRAEL!!! 5S....SEX,SONG,SCREEN,SMOKES ,SPORT....KLIK DI GAMBAR UNTUK 'PALESTIN KINI'
AKU BERTEKAD UNTUK MAJU KE HADAPAN WALAU MAUT MENGHALANG DI JALANAN .MATI BUKANLAH NODA YANG MENCERNAKAN BAGI SEORANG BERDARAH PAHLAWAN . BILA DI SERTAI NIAT IKHAS BERKORBAN.UNTUK BERJUANG MEMBELA KEBENARAN. KU SERAHKAN SEGENAP JIWA DAN RAGA. DALAM PERANG SUCI MEMBELA AGAMA. LEBIH BAIK MATI DARIPADA HIDUP HINA. JIKA MASIH HIDUP AKU TIDAK KECEWA. DAN JIKA MATI AKAU TIDAK AKAN TERCELA. ALANGKAH HINANYA HIDUP DI BAWAH iKAKI DERHAKA. ( Saidna Husain)

Thursday, July 5, 2007

SIKSAAN KUBUR ITU BENAR.



Foto ini menunjukkan seorang pemuda yang berumur 18 tahun yang telah meninggal dunia di sebuah hospital di Oman. Mayat pemuda ini telah di gali semula setelah 3 jam di makam kan.Penggalian mayat ini dilakukan kerana bapa nya tidak berpuas hati dan merasa ragu atas dignosa yang telah dilakukan oleh Doktor. Oleh yang demikian bapa si mati ini mahukan mayatnya di gali semula untuk mengenalpasti apakah penyebab sebenar kematiannya.
Setelah dikeluarkan mayat pemuda ini, seluruh kaum kerabat dan teman-temannya merasakan amat terkejut apabila mereka melihat kondisi mayat tersebut. Mayat tersebut yang hanya telah ditanamkan selama 3 jam sahaja telah berubah dengan begitu drastic sekali. Pemuda tadi telah berubah warna menjadi kekelabuan seperti orang yang sangat tua. Keseluruhan badannya jelas kelihatan bekas-bekas lebam tanda siksaan dan pukulan yang amat keras sekali. Tulang-tulang kaki dan tangan hancur berkecai dan menekan kearah badannya. Keseluruhan badan dan mukanya penuh memar. Matanya yang terbuka memperlihatkan ketakutan, kesakitan yang amat sangat dan penuh dengan penyesalan dan keputusasaan. Darah yang begitu jelas menunjukkkan bahawa pemuda tersebut mendapat siksaan yang amat berat.
Bapa pemuda tersebut yang masih berada dalam keadaan terperanjat yang amat sangat kerana melihatkan keadaan pemuda tersebut mengakui mungkin ini adalah pengajaran dari Allah kerana anaknya adalah seorang yang telah rosak, tidak melakukan Solat, mengamalkan kehidupan yang bebas tanpa memikirkan masalah pahala dan dosa.
Kesimpulannya disini jelaslah ditunjukkan kepada kita bahawa apa yang dinyatakan kepada kita bahawa siksaan kubur itu adalah BENAR. Maka apakah kita telah bersedia UNTUK ITU?

No comments: