HIMPUNAN HUJAU MENUJU PUTRA PERINGKAT NEGERI MELAKA

MUTIARA KATA

KEMULIAAN SEORANG MUKMIN IALAH APABILA DIA TIDAK BERGANTUNG KEPADA MANUSIA.

KEMENANGAN KEADILAN KEATAS KEZALIMAN LEBIH BESAR MAKNANYA DARIPADA KEMENANGAN KEJAHATAN KE ATAS ORANG YANG ZALIM


HIMPNAN HIJAU

HIMPNAN HIJAU
HIMPUNAN HIJAU MENUJU PUTRAJAYA PERINGKAT NEGERI MELAKA 24 JUN 2012

BOYCOTT ISRAEL!!! 5S....SEX,SONG,SCREEN,SMOKES ,SPORT....KLIK DI GAMBAR UNTUK 'PALESTIN KINI'

BOYCOTT ISRAEL!!! 5S....SEX,SONG,SCREEN,SMOKES ,SPORT....KLIK DI GAMBAR UNTUK 'PALESTIN KINI'
AKU BERTEKAD UNTUK MAJU KE HADAPAN WALAU MAUT MENGHALANG DI JALANAN .MATI BUKANLAH NODA YANG MENCERNAKAN BAGI SEORANG BERDARAH PAHLAWAN . BILA DI SERTAI NIAT IKHAS BERKORBAN.UNTUK BERJUANG MEMBELA KEBENARAN. KU SERAHKAN SEGENAP JIWA DAN RAGA. DALAM PERANG SUCI MEMBELA AGAMA. LEBIH BAIK MATI DARIPADA HIDUP HINA. JIKA MASIH HIDUP AKU TIDAK KECEWA. DAN JIKA MATI AKAU TIDAK AKAN TERCELA. ALANGKAH HINANYA HIDUP DI BAWAH iKAKI DERHAKA. ( Saidna Husain)

Sunday, February 7, 2010

TAHNIAH!! DPPBK



Dewan Muslimat PAS Bukit Katil mengucapkan tahniah kepada Lajnah Perpaduan Nasional Dewan Pemuda PAS Negeri Melaka dengan kerjasama Dewan Pemuda PAS Kawasan Bukit Katil yang telah mengadakan program mengedarkan kad ucapan Tahun Baru Cina dan buah limau kepada penduduk - penduduk di taman - taman perumahan di sekitar Bukit Baru semalam.

Program yang bertujuan untuk menjemput penduduk tempatan ke Majlis Rumah Terbuka Pakatan Rakyat Negeri Melaka yang akan diadakan pada 27 Februari 2010 di Taman Sin Hoe, Bukit Baru telah mendapat sambutan yang baik.

Ini merupakan usaha yang bijak dalam cubaan mendekati penduduk kawasan DUN Bukit Baru khususnya kaum Tionghua didalam keadaan mereka masih tertanya-tanya tentang gambaran PAS yang sebenarnya terutama di Melaka.

"Banyak bagutlah kalau Nik Aziz jadi PM. Dia banyak baik. Tak da makan itu rasuah. Ai ya itu macam banyak bagut", harapan seorang wargaemas ketika datang minum dikedai.Kalau dulu Mungkin agak janggal apabila seorang wargaemas yang berbangsa cina datang menghampiri lalu mengatakan hal sedemikian.
Tapi hari ini keadaan telah berubah dan semestinya kita perlu merebut peluang ini dalam usaha menyelamatkan Malaysia dari segala kerakusan serta perampasan dari pemimpin-pemimpin yang zalim.

Semuga usaha-usaha sebegini akan diberkati ALLAH .
InsyaALLAH tahun hadapan program sebegini boleh digabungkan sekali bersama DMPBK

No comments: