HIMPUNAN HUJAU MENUJU PUTRA PERINGKAT NEGERI MELAKA

MUTIARA KATA

KEMULIAAN SEORANG MUKMIN IALAH APABILA DIA TIDAK BERGANTUNG KEPADA MANUSIA.

KEMENANGAN KEADILAN KEATAS KEZALIMAN LEBIH BESAR MAKNANYA DARIPADA KEMENANGAN KEJAHATAN KE ATAS ORANG YANG ZALIM


HIMPNAN HIJAU

HIMPNAN HIJAU
HIMPUNAN HIJAU MENUJU PUTRAJAYA PERINGKAT NEGERI MELAKA 24 JUN 2012

BOYCOTT ISRAEL!!! 5S....SEX,SONG,SCREEN,SMOKES ,SPORT....KLIK DI GAMBAR UNTUK 'PALESTIN KINI'

BOYCOTT ISRAEL!!! 5S....SEX,SONG,SCREEN,SMOKES ,SPORT....KLIK DI GAMBAR UNTUK 'PALESTIN KINI'
AKU BERTEKAD UNTUK MAJU KE HADAPAN WALAU MAUT MENGHALANG DI JALANAN .MATI BUKANLAH NODA YANG MENCERNAKAN BAGI SEORANG BERDARAH PAHLAWAN . BILA DI SERTAI NIAT IKHAS BERKORBAN.UNTUK BERJUANG MEMBELA KEBENARAN. KU SERAHKAN SEGENAP JIWA DAN RAGA. DALAM PERANG SUCI MEMBELA AGAMA. LEBIH BAIK MATI DARIPADA HIDUP HINA. JIKA MASIH HIDUP AKU TIDAK KECEWA. DAN JIKA MATI AKAU TIDAK AKAN TERCELA. ALANGKAH HINANYA HIDUP DI BAWAH iKAKI DERHAKA. ( Saidna Husain)

Sunday, March 6, 2011

BUKAN LUAR BIASA

insyaALLAH, keputusan prk Merlimau dan Kerdau sudah pun di ketahui umum. Maka terjawablah kepada sebuah penantian yang   bermula dari meninggalnya seseorang ADUN, apakah Partinya dapat di kekalkan atau di sebaliknya. 

 Tanggal 06 Mac 2011 , ternyata Merlimau dan Kerdau masih lagi di Bawah cengkaman Parti BN. Ianya satu keputusan yang bukan luar biasa.Kedua-dua prk berjalan serentak meskipin tarikh kematian ADUNnya berbeza.




Walau bagaimanapun "syabas" di ucapkan buat semua Muslimat Bukit Katil serta muslimat Negeri Sembilan serta Muslimat Negeri perlis yang telah berusaha begitu gigih, siang dan malam di sepanjang bulan februari di UPU Pengkalan Samak, terutama berkempen selepas penamaan calon   bagi memastikan prk Dun Merlimau akan bertukar tangan. 

Walaupun nasib tidak menyebelahi kita pada kali ini, , namun itu bukan menjadi batu penghalang untuk terus berusaha gigih, dan berdoa agar Islam akan menang. Kita sedang berhadapan dengan sebuah kerajaan yang mengamalkan  rasuah. Amalan Rasuah merupakan akhlak buruk yang sangat di benci oleh Islam.Tiadalah sesebuah  negara itu yang akan maju bila adanya pengamalan rasuah melainkan  menuju kepada kehancuran.

Akhir kalam..Tiadalah ada mutiara kata yang lebih indah, melainkan.. 'lawan tetap lawan sehingga kita menang atau  syahid.

No comments: