HIMPUNAN HUJAU MENUJU PUTRA PERINGKAT NEGERI MELAKA

MUTIARA KATA

KEMULIAAN SEORANG MUKMIN IALAH APABILA DIA TIDAK BERGANTUNG KEPADA MANUSIA.

KEMENANGAN KEADILAN KEATAS KEZALIMAN LEBIH BESAR MAKNANYA DARIPADA KEMENANGAN KEJAHATAN KE ATAS ORANG YANG ZALIM


HIMPNAN HIJAU

HIMPNAN HIJAU
HIMPUNAN HIJAU MENUJU PUTRAJAYA PERINGKAT NEGERI MELAKA 24 JUN 2012

BOYCOTT ISRAEL!!! 5S....SEX,SONG,SCREEN,SMOKES ,SPORT....KLIK DI GAMBAR UNTUK 'PALESTIN KINI'

BOYCOTT ISRAEL!!! 5S....SEX,SONG,SCREEN,SMOKES ,SPORT....KLIK DI GAMBAR UNTUK 'PALESTIN KINI'
AKU BERTEKAD UNTUK MAJU KE HADAPAN WALAU MAUT MENGHALANG DI JALANAN .MATI BUKANLAH NODA YANG MENCERNAKAN BAGI SEORANG BERDARAH PAHLAWAN . BILA DI SERTAI NIAT IKHAS BERKORBAN.UNTUK BERJUANG MEMBELA KEBENARAN. KU SERAHKAN SEGENAP JIWA DAN RAGA. DALAM PERANG SUCI MEMBELA AGAMA. LEBIH BAIK MATI DARIPADA HIDUP HINA. JIKA MASIH HIDUP AKU TIDAK KECEWA. DAN JIKA MATI AKAU TIDAK AKAN TERCELA. ALANGKAH HINANYA HIDUP DI BAWAH iKAKI DERHAKA. ( Saidna Husain)

Sunday, May 23, 2010

MUSLIMAT MENERUSKAN USAHA


Dewan Muslimat PAS Bukit Katil meneruskan usaha bagi memastikan akan memenangi DUN B.Baru bagi prk 13 ini. Bersama keihlasan , diiringi kesungguhan disertai dengan perasaan yang benci terhadap keegoon UMNO yang sudah terang dan nyata menghina hukum ALLAH dengan meluluskan permit judi bola secara terbuka maka DMPBK terus berusaha dengan gigih bagi merapati masyarakat untuk memastikan bahawa wanita-wanita di luar sana bahawa jangan bersekongkol dengan UMNO yang kononnya mengaku melayu yang beragama Islam tapi dengan terang dan nyata telah mencabar ALLAH tanpa segan silu lagi.

Tidak di nafikan masih ada yang merasa takut-takut untuk menerima kedatangan kami bagi memastikan setiap mereka dan juga anak-anak mereka telah mendaftar sebagai pengundi, namun itu tidak menghalang kami untuk meneruskan usaha kami.

Kami datang tidak di bayar, kami datang bersama bantuan ALLAH. Kekuatan kami ada di sana Itu sudah bukan rahsia lagi.Dan kami pasti ALLAH akan membuka hati-hati mereka untuk terus bersama kami untuk memastikan bahawa syiar Islam akan tertegak di bumi ALLAH ini. InsyaALLAH




No comments: