HIMPUNAN HUJAU MENUJU PUTRA PERINGKAT NEGERI MELAKA

MUTIARA KATA

KEMULIAAN SEORANG MUKMIN IALAH APABILA DIA TIDAK BERGANTUNG KEPADA MANUSIA.

KEMENANGAN KEADILAN KEATAS KEZALIMAN LEBIH BESAR MAKNANYA DARIPADA KEMENANGAN KEJAHATAN KE ATAS ORANG YANG ZALIM


HIMPNAN HIJAU

HIMPNAN HIJAU
HIMPUNAN HIJAU MENUJU PUTRAJAYA PERINGKAT NEGERI MELAKA 24 JUN 2012

BOYCOTT ISRAEL!!! 5S....SEX,SONG,SCREEN,SMOKES ,SPORT....KLIK DI GAMBAR UNTUK 'PALESTIN KINI'

BOYCOTT ISRAEL!!! 5S....SEX,SONG,SCREEN,SMOKES ,SPORT....KLIK DI GAMBAR UNTUK 'PALESTIN KINI'
AKU BERTEKAD UNTUK MAJU KE HADAPAN WALAU MAUT MENGHALANG DI JALANAN .MATI BUKANLAH NODA YANG MENCERNAKAN BAGI SEORANG BERDARAH PAHLAWAN . BILA DI SERTAI NIAT IKHAS BERKORBAN.UNTUK BERJUANG MEMBELA KEBENARAN. KU SERAHKAN SEGENAP JIWA DAN RAGA. DALAM PERANG SUCI MEMBELA AGAMA. LEBIH BAIK MATI DARIPADA HIDUP HINA. JIKA MASIH HIDUP AKU TIDAK KECEWA. DAN JIKA MATI AKAU TIDAK AKAN TERCELA. ALANGKAH HINANYA HIDUP DI BAWAH iKAKI DERHAKA. ( Saidna Husain)

Sunday, May 15, 2011

DMPKBK MENERUSKAN AGENDA 2011

Alhamdulillah, Dewan Muslimat PAS Bukit Katil akan  meneruskan aktviti bagi sesi 2011-2013 dalam erti kata,  bagi sama-sama membantu PAS kawasan Bukit Katil untuk memastikan kemenangan pada pilihanraya ke 13 nanti terutama di negeri tercinta, Melaka Bandaraya Bersejarah.

Meskipun masih tidak dapat menjangka bilakah pilihanraya ke 13 akan di adakan namun beberapa usaha sedang giat di rancang serta akan di jalankan . Di antaranya  termasuk program untuk turun ke cawangan-cawangan bermula dari 4 Jun 2011.

Dan semestinya untuk menjayakan perancangan-perancangan  yang di buat,ini, maka Keikhlasan serta Pengorbanan yang tinggi amat di perlukan terutama dalam diri ajk sendiri.

Dan apa yang lebih penting lagi usaha-usaha yang di sumbangkan bukanlah semata-mata kerana pilihanraya yang akan di adakan pada masa-masa yang terdekat ini, tapi usaha-usaha  dalam meneruskan dakwah , mencari redha ALLAH dalam menegakkan syiar ISLAM di muka bumi ini. insyaALLAH. 


Mungkin boleh sama-sama kita luaskan pemikiran kita dengan memikirkan apakah yang di maksudkan dengan kata-kata dari Imam Ali a.s

" Berinfaklah dahulu sebelum kamu berdoa meminta di murahkan rezeki"



                                                                                                                         

No comments: